Tuesday 15 May 2012

Pengenalan Terapi Kaki Kayu Jati

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada anda semua di luar sana! Di sini sukacitanya saya ingin memperkenalkan satu alat untuk REFLEKSOLOGI kaki dengan menggunakan satu set peralatan yang saya namakan:

 TERAPI KAKI KAYU JATI!

Kaedah refleksologi kaki ini saya perolehi daripada negara MYANMAR atau dahulunya dikenali sebagai BURMA! Satu negara yang dahulunya dikuasai oleh tentera secara kuku besi. Oleh itu kebanyakan rakyatnya adalah miskin dan TIDAK MAMPU membeli peralatan refleksologi yang kebanyakannya mahal harganya dan menggunakan tenaga elektrik.

Bayangkan apabila kita miskin, maka manalah mampu kita untuk membeli peralatan canggih seumpama itu. OLEH ITU, seorang doktor Myanmar yang berjiwa rakyat telah mencipta satu alat untuk rawatan refleksologi dengan menggunakan sumber semulajadi spesis kayu jati yang mudah di perolehi di negara berkenaan. Ketahui CIRI-CIRI UTAMA alat terapi kaki kayu jati ini..

Berikut adalah CIRI-CIRI UTAMA alat terapi kaki KAYU JATI:
  • RINGAN! Berat alat ini hanya sekitar 150gm!
  • mempunyai SPRING ANJAL di bahagian bawah tapak kaki kayu
  • tersedia UKIRAN BONJOL pada bahagian atas kayu yang mengikut titik-titik utama refleksologi kaki manusia YANG DIUKIT SECARA BULAT untuk mengelakkan kecederaan atau rasa tidak selesa pada bawah tapak kaki ketika menggunakannya!
  • MUDAH DISIMPAN, DIALIH atau DIBAWA KEMANA SAHAJA!
  • TIDAK MEMERLUKAN TENAGA ELEKTRIK! 
  • TIDAK MEMBAHAYAKAN orang lain ketika kita menggunakannya!
  • dibuat dengan menggunakan KAYU JATI yang RINGAN TETAPI TAHAN LASAK!
Selepas membaca CIRI-CIRI UTAMA alat terapi kaki kayu jati ini, maka saya percaya anda semua boleh meneka KELEBIHAN UTAMA menggunakan alat ini!:
  •  TIDAK MEMERLUKAN TENAGA ELEKTRIK!maka sudah tentu akan menjimatkan kos bulanan keluarga dan boleh digunakan untuk membeli barangan keluarga yang lain.
  • SELAMAT DIGUNAKAN! jika kita menggunakan peralatan refleksologi elektrik, orang yang berada di sekitar kita boleh terkena renjatan elektrik! Tetapi dengan menggunakan alat kayu jati ini, TIADA RENJATAN ELKTRIK yang bakal berlaku!
  • MUDAH untuk DILAKUKAN! atau DIBAWA ke mana sahaja atau DISIMPAN disebabkan alat ini ringan!
  • HARGA YANG MURAH dan berpatutan!
  • FLEKSIBEL!kaki kita boleh dilaraskan secara mudah agar terkena urutan pada titik refleksologi kaki yang kita inginkan. Jika kita mahukan bahagian pinggang diurutkan lebih lama maka kita boleh alihkan titik refleksologi kaki kita sepertimana kita kehendaki. SETIAP TITIK REFLEKSOLOGI yang tersentuh dikaki,kesan pada bahagian badan akan terus dapat dirasai!
Saya menggunakan alat ini selepas diperkenalkan oleh seorang rakan yang telah pergi melawat ke Myanmar. Saya telah banyak menggunakan pelbagai peralatan refleksologi elektrik yang ada di pasaran. Tetapi masalahnya ialah kita tidak bebas bergerak apabila menggunakannya lantaran tempoh masa yang perlu dipatuhi dan juga membahayakan anak-anak kecil yang ada dalam berdekatan dengan kita semasa di rumah. Kadang-kadang kita merasa bosan lantaran terpaksa duduk di tempat yang sama sehingga menjangkau masa hampir 30 minit!

"Tetapi dengan menggunakan alat ini, kita hanya perlukan masa selama sekitar 10 MINIT WAKTU SIANG dan 10 MINIT WAKTU MALAM.  Pada WAKTU SIANG anda digalakkan menggunakan alatan ini pada WAKTU PAGI, manakala PADA WAKTU MALAM adalah ketika WAKTU HENDAK TIDUR!.."

Saya tidak akan bercerita lebih2 apa yang anda akan rasa SELEPAS menggunakan kayu jati ini kerana kesannya teramat cepat dan terasa:
 "SEAKAN KITA DIURUT-URUT DENGAN TANGAN BUKAN DENGAN MESIN ATAU KAYU!"




"PENDEK KATA, ANDA TIDAK LAGI PERLUKAN PERKHIDMATAN TUKANG URUT yang MAHAL KOS UPAHNYA!..BIARKAN ALAT TERAPI KAKI KAYU JATI YANG MELAKUKANNYA!"

YANG BEST berkenaan dengan alat ini ialah setiap kali bonjol kayu jati tersentuh pada titik refleksologi kaki, nikmatnya akan terus dirasai pada bahagian badan berkenaan!

CUBALAH HARI INI, NESCAYA ANDA AKAN dapat menyelesaikan masalah berikut:
  • masalah BENGKAK-BENGKAK KAKI
  • urat KAKI yang bersimpul
  • SAKIT BAHU, LEHER, PINGGANG ATAU BADAN
  • SUKAR TIDUR MALAM
  • LENGOH2 PADA KAKI
  • SEMBELIT
  • masalah SAKIT KEPALA atau PENING
  • masalah ANGIN DALAM BADAN


"INGAT! MENGGUNAKAN PERALATAN YANG MENGGUNAKAN TENAGA ELEKTRIK TIDAK MESRA ALAM! BEGITU JUGA DENGAN UBAT-UBATAN YANG BOLEH MENAMBAHKAN KADAR TOKSIK DALAM BADAN!"

Dengan menggunakan ALAT TERAPI KAKI KAYU JATI TUBUH ANDA:
  • BEBAS DARI SEBARANG TOKSIK!
  • BEBAS DARI RENJATAN ELEKTRIK !
  • BEBAS DARI PENCEMARAN ALAM SEKITAR


"ANDA JUGA TELAH MENJIMATKAN EKONOMI RUMAHTANGGA ANDA!"

BERAPAKAH HARGA PRODUK INI???


 HARGA YANG DITAWARKAN HANYALAH:

RM130.00

TERMASUK
KOS PENGHANTARAN SECARA POS EKSPRESS

+

LAKARAN TITIK REFLEKSOLOGI
SECARA PERCUMA!
CARA PEMBELIAN & PEMBAYARAN:
 Sila hubungi :
012-7525-201 - ENCIK ZUL
atau
012-9695-278 - PUAN NONI
untuk sebarang pertanyaan atau keterangan lanjut.

Pembayaran boleh dibuat melalui akaun:
MAYBANK
 NO.AKAUN:151016049972

Penghantaran kepada pembeli akan terus dibuat sebaik sahaja 
pihak kami mengesahkan pembayaran yang dibuat oleh pihak Tuan/Puan kecuali jika bayaran yang dibuat jatuh pada hari Jumaat dan Sabtu atau hari-hari kelepasan Am.

Sila sms kepada pihak kami butiran penuh diri anda jika ada membuat pesanan untuk memudahkan pihak kami membuat penghantaran produk yang dipesan iaitu:

Nama Penuh 
dan
Alamat lengkap
serta
Nombor Telefon Bimbit anda!
@Hak Milik Terapi Kaki Kayu Jati
powered by blogger

 




3 comments:

  1. satu alat terapi yang murah dan mudah tapi berkesan!Telah digunakan oleh suami saya yang menghadapi masalah bengkak kaki dan kejangan saraf!..terasa seakan diurut-urut dgn menggunakan tangan. senang dilaraskan!

    ReplyDelete