Monday 21 May 2012

Memahami Titik Refleksologi Untuk Lelaki

Memahami Titik Refleksi Pada Telapak kaki
(KHAS UNTUK LELAKI):
Mungkin ada yang tahu, dan ada yang tidak tahu bahawa banyak masalah kesihatan pada seorang lelaki terutamanya masalah daya seksual yang rendah kesan kedudukan saraf yang tidak betul hanya dapat diselesaikan TANPA perlu merujuk Tukang-tukang Urut ataupun menelan ubat-ubatan yang hanya boleh merosakkan buah pinggang sahaja!

Caranya MUDAH! Cuba perhatikan model rajah Titik refleksologi telapak kaki di atas terutama pada TITIK BERNOMBOR 36. Berdasarkan pengalaman saya selepas menggunakan TERAPI KAKI KAYU JATI pada waktu malam sebelum tidur, kita akan merasa perbezaannya dari segi ransangan seks! Perbanyakkan urutan pada titik NO.36 tersebut sekitar 10 minit. Wow!apabila kita tidur, kita akan dapat merasakan bahawa ada anggota tubuh kita yang TIDAK BOLEH TIDUR! Titik 36 adalah untuk ZAKAR kita!...

Jika kita inginkan ZAKAR kita kuat, daya tahan kita semasa bersama dengan isteri akan lebih lama, maka kita perlu memastikan PINGGANG kita kuat! Oleh itu, pastikan TITIK 22 turut terkena urutan semasa menggunakan alat TERAPI KAYU JATI!.Titik 22  adalah untuk GINJAL kita agar sentiasa kuat dan sihat.

Saya juga menghadapi masalah KENCING MALAM yang agak kerap! Maka, selepas saya menggunakan TERAPI KAYU JATI pada TITIK 23 DAN 24,  saya dapati masalah berkenaan tidak lagi berlaku!

Untuk meningkatkan daya tahan seks juga, kaum lelaki harus mempunyai LUTUT YANG KUAT! Maka, perlulah TITIK NO.35 diurut-urut menggunakan Terapi Kaki Kayu Jati! Pastikan semasa memijak-mijak kayu jati, pijakan kita terkena TITIK NO.35.

Untuk mengelakkan sakit bahu selepas selesai mengadakan hubungan suami-isteri, maka pastikan TITIK BAHU YANG BERNOMBOR 10 turut dipastikan terkena semasa menggunakan terapi kayu jati. Mungkin pada peringkat awal penggunaan TERAPI KAKI KAYU JATI, kita akan merasa ada sedikit kesakitan. Tetapi kesakitan yang dirasai tidaklah sekuatmana disebabkan bonjol titik pada kayu jati berkenaan berbentuk bulat dan lama-kelamaan kesakitan yang dirasai akan bertukar kepada satu perasaan nikmat yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata!

Sebagai kesimpulan: TITIK-TITIK REFLEKSOLOGI YANG PENTING UNTUK LELAKI adalah:

TITIK 10
TITIK 22
TITIK 23 DAN 24
TITIK 35

dan 

TITIK YANG PALING PENTING
ADALAH
TITIK 36!!

Alamilah sendiri kehebatan 
TERAPI KAKI KAYU JATI!!

TIADA TENAGA ELKETRIK YANG DIPERLUKAN
BOLEH DILARASKAN DENGAN MUDAH 
MENGIKUT KESELESAAN KAKI
(disebabkan ada spring anjal di bahagian bawah kayu)

TAHAN LAMA , RINGAN TAPI TAHAN LASAK!
MURAH LAGI!


2 comments:


  1. KEDAI nombor 1 malaysia dan Popular.....
    Menjual barangan sangat pelik dn gempak!!! Lelaki dn wanita pasti suka.... Lihat disini www.kedaionlinemy.com

    ReplyDelete
  2. Salam.. di mana saya boleh beli alat terapi kayu jati ni?

    ReplyDelete